Mugikortasun-neurketa eta azterketak
Eskola-inguruneen azterketa
Urtea: 2015
Deskribapena: Mugikortasun-ohituren diagnostikoaz gain, Oñatiko kaleen azterketa burutu zen eta haurren, gurasoen eta teknikarien analisiak bildu ziren, bide-segurtasun eta irisgarritasun aspektuak aztertu ziren batez ere.
Helburua: Espazio publikoaren analisia egitea, bide-segurtasun eta irisgarritasun arazoak antzemanez, arazo hauek haurren autonomia eta bide-segurtasuna baldintzatzen baitute sarritan. Hausnarketa komunitarioa egitea eskolako bidearen gaiaren inguruan.
Ikasleen mugikortasuna
Urtea: 2016, 2021
Deskribapena: Oñatiko ikasleen eskola-mugikortasunaren aldian-aldian burutzen da (2016 eta 2021 urtean egin da), bilakaera aztertu eta indargune eta ahulguneak identifikatzeko.
Helburua: Eskola-mugikortasunaren ezaugarriak neurtzea, jasangarritasun, aktibotasun eta autonomia mailen bilakaeraren ebaluazioa egiteko.
Ikastetxeetako irakasle eta langileen lanerako mugikortasuna
Urtea: 2021
Deskribapena: Ekintza honen bidez ikastetxe bakoitzera lanera joaten diren pertsonen mugikortasuna nola garatzen den aztertu zen.
Helburua: Neurketa egitea, aurrera begira ikastetxeetan neurriak aplikatu nahi badira ere abiapuntu bezala balio dezan.
Nerabeak eta bizikleta
Urtea: 2022
Deskribapena: Oñatin bigarren hezkuntzako ikasleei egindako inkesta baten bidez, ikastetxera bizikletaz mugitzeko eguneroko pertzepzioak eta ohiturak aztertu dira. 520 pertsonak parte hartu dute genero ikuspegia duen azterlan honetan.
Helburua:Oñatiko bigarren hezkuntzako ikasleek bizikleta garraiobide gisa erabiltzean dituzten ohiturak eta balorazioak ezagutzea eta zailtasunei buruzko ezagutzan sakontzea. Erabileran egon daitekeen genero-arrakala aztertzea. Gazteek hirian garraiobide horren erabilera hobetzeko egiten dituzten proposamenak ezagutzea, eta sexuaren arabera lortzen diren balorazioen desberdintasunei eta aniztasunari buruz hausnartzea. Ikastetxeetan abian jarritako neurrien balorazioa ezagutzea.